Ankara'da Sağlık Personeli Yeni Alınacak!

Ankara'nın sağlık hizmetleri, 2026 Eylül ayında yeni sağlık personelinin alınmasıyla güçlendirilecek. Sağlık Bakanı Memişoğlu'nun açıklamasına göre, bu alım süreci son kpss sonrasında gerçekleşecek ve daha fazla sağlık hizmetinin sağlanmasına olanak sağlayacaktır. \n\nBu ilanın, özellikle hastaneler ve sağlık merkezlerinde çalışan personelin ihtiyaçlarını karşılaması bekleniyor. Yeni alınacak personel, hem mevcut sağlık hizmetlerini desteklemeye hem de gelecekteki talepleri karşılamak için hazırlanacaktır.


