NATO Zirvesi İçin Sağlık Hizmetleri Kesintisiz Sürecek

Ankara İl Sağlık Müdürlüğü, NATO Zirvesi nedeniyle kent genelinde sağlık hizmetlerinin kesintisiz süreceğini açıkladı. Sağlık hizmetleri sunumunun normal işleyiş içerisinde devam edeceği yönündeki açıklama, herhangi bir aksama yaşanmayacağını belirtti. Bu açıklama, Ankaralılara ve ziyaretçilerine sağlık hizmetlerinde güven verici bir mesaj sunmaktadır.


