NATO Zirvesi Süresince Ankara'daki Sağlık Hizmetleri Kesintisiz Sürecektir

Ankara İl Sağlık Müdürlüğü, NATO Zirvesi süresince kentteki tüm sağlık tesislerinin hizmet sunumunun normal işleyiş koşullarında ve tam kapasiteyle devam edeceğini açıkladı. Müdürü, zirve sürecinde merkezde bulunan hastaneler, poliklinikler ve diğer sağlık kuruluşlarının hizmet sunumu kesintisiz kalacağını belirtti. Bu açıklama, NATO Zirvesi nedeniyle sağlık hizmetlerinde aksamama endişelerini azaltacak şekilde yapılmıştır.

